Klachten

Wij proberen alles 100% goed te doen, maar helaas lukt dit niet altijd. Heeft u een klacht, dan lossen wij deze voor u op. Stuur ons een mail via onderstaand formulier uw klacht of bel ons op +31(0) 522 700200 (Maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 17:00 uur.) 

Wij streven er naar om uw klacht direct op te lossen. In ieder geval binnen 7 dagen. Mocht het meer tijd kosten dan 7 dagen dan nemen we daarover contact met u op. Wanneer u een klacht heeft over een besteld artikel of levering is het voor ons handig dat u uw complete naam en adresgegevens verstrekt en de gegevens van het bestelde artikel en waar mogelijk ook uw ordernummer en datum van bestellen.

Geschillencomissie

Leidt uw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."